Sunday 11 December 2011

ما در جهت آرمان خود بکشیم حق است، شما بکشید جنایت کرده اید

در مورد شاه فقید بارها از طرف گروهای دیگر شنیده ام که جنایتکار بوده است

اما سران همین گروه ها از این محاکمه و کشتار ده ها نفری ،جنایت بشری و تاریخی نام میبرند، در صورتی که آنان  کشتن هزاران هم میهن را در جهت رسیدن به آرمانهای خود ، در کارنامه فعالیت سیاسی شان دارند ، در اینجا چند نمونه عرض میکنم:

یک. سران رژیم جمهوری اسلامی با همین یک شعار و آرمان راه قدس از کربلا میگذرد جنگ را تا 5 سال بیشتر ادامه دادند و باعث کشته شدن حدود یک میلیون ایرانی شدند. بعد از عملیات فتح المبین جنگ عملا تمام شد و پیروز آن نیز ایران بود ، اما جنگ را ادامه دادند. گرچه جمهوری اسلامی قبل و بعد از جنگ نیز اعدام های فله ای داشت و هنوز نیز در انسان کشی گوی سبقت را از کشورهای دیکتاتوری دیگر ربوده است، اما همچنان بر این اصل پافشاری میکند که پهلوی آدم کش بوده است.

دو. مجاهدین خلق. آنان از بدو تاسیس ایدولوژی کشتار داشته اند و پس از انقلاب نیز از این ایدولوژی حمایت کردند. تا جایی که در جهت آرمانهای آزادی خواهانه خود، فقط در دو عملیات هزاران نفر از ارتش ایران را نابود کردند. در عملیات آفتاب و چلچراغ، مجاهدین ادعا کردند که خسارات زیادی به ارتش ایران وارد کردند و هزار نفر از ارتش ایران را کشته و چندین اسیر را به پشت جبهه ( زندان های صدام) روانه کردند.

سه. اصلاح طلبان کنونی که از قسمتی از کشتار با جمهوری اسلامی همراه بودند و کما اینکه در اعدام های فله ای سال 67 نیز در پست و سمت قرار داشتند. در نزد این گروه ، کشتن هم میهن در جهت پیش برد آرمانهای انقلاب کار پسندیده ای است، اما شاه جنایتکار بود.

چهار. جبهه ملی هاو ملی مذهبی ها که در اوایل انقلاب دست در دست مجاهدین ، برای مبارزه مسلحانه تلاش کردند ، کشتن برای آنان خود ثواب بود. اینان حتی با وجود اطلاع از کشتار مردم توسط انقلابیون برای ساقط کردن نظام پادشاهی، سکوت کردند. نمونه ای از هم دستی اینان سینما رکس آبادان بود که 470 نفر شامل زن و بچه بیگناه در آن زنده زنده سوختند. این جنایات برای آنها توجیه آرمانی داشت. اما محاکمه خائنین به مملکت بوسیله دادگاه های زمان پهلوی جنایت است . اینان حتی تا زمانی که در جمهوری اسلامی سمت داشتند، حتی در برابر کشتار مردم کردستان و اعدام های صادق خلخالی سکوت کردند. و تا زمانی که قدرت از آنها گرفته شد، دوباره جناح رقیب شد جانی و آنان شدند مدافعان حقوق بشر.

حتما فردا هم برای کشتن تمام کسانی میرویم که در ایران پست و مقامی داشتند و یا حتی در سپاه یا بسیج عضو بوده اند.

و اینطور به نظر میرسد که ما در جهت آرمان خود بکشیم و حذف کنیم حق است، شما بکشید جنایت کرده اید.
و یا اگر تو مرا ساکت کنی، بر ضد آزادی بیان عمل کردی، اما من اگر تو را ساکت کنم ، به کشور خدمت کردم.

No comments:

Post a Comment